Referent zákaznického servisu a logistiky

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• přijímání objednávek od zákazníka a jejich interní zpracování
• správa zakázek v informačním systému
• zákaznický servis – příjem a řešení specifických požadavků zákazníků
• organizace a plánování dodávek, zajištění dopravy zákazníkovi
• celní řízení (řešeno externě – dopravcem nebo specializovanou firmou)
• spolupráce a komunikace napříč společností
• vedení statistik o pohybu zboží

Jiné výhody

- 5týdnů dovolené
- 13tý plat
- příspěvek na důchodové připojištění (měsíčně)
- kantýna a závodní jídelna (obědy - 4 jídla na výběr a 55% ceny hradí firma - 33Kč/oběd)
- jazykové kurzy AJ/NJ dle zájmu a domluvy s nadřízeným (ve skupině, přímo ve firmě, 50% času je třeba si pak napracovat/50% času dává firma z pracovní doby jako další benefit)
- celofiremní akce 2x ročně (v létě a v zimě večírek)
- 4x ročně team-buildingové dobrovolné aktivity týmu, dle jejich vlastní volby (finančně podpořeno firmou – 250Kč z útraty vracíme)
- FLEXI fond pracovní doby (proplácené přesčasové hodiny NEBO možnost čerpat přesčasové hodiny jako placené náhradní volno – po domluvě s nadřízeným)

Další informace:
-jedná se o TH pozici = pevné pracovní jádro 8:15-14:45 kdy je nutno být ve firmě - možnost flexibilně a individuálně řešit příchody a odchody mimo pevné pracovní jádro
- ve společnosti se komunikuje v AJ nebo NJ (obojí je možné)
- ve společnosti nejsou agenturní zaměstnanci, všichni kolegové jsou kmenoví
- benefity platí pro všechny zaměstnance naprosto rovnocenně

Možnost nástupu: k 1.5.2019 nebo dle dohody/Vašich možností později

Místo výkonu práce: Hradec Králové – Slezské předměstí

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VELMI dobrou znalost AJ/NJ slovem i písmem (úroveň min.B2) + alespoň mírně pokročilou úroveň NJ/AJ (případně jen písemná forma by také stačila)
• SOU/SŠ s maturitou (obor nerozhoduje)
• dobrá znalost práce na PC (MS Office – EXCEL především)
• praxe v oblasti nákupu, logistiky, zák.servisu bude výhodou, není ale podmínkou – přijmeme i juniora či absolventa s potenciálem pro tuto práci a zaučíme
• dobré organizační a komunikační schopnosti, svědomitost, spolehlivost a týmovost

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services