Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme v dlouhodobé spolupráci pro zahraniční značku vysoce kvalitní techniky určené pro profesionály, technické provozy, stavební či technické firmy. Společnost má vlastní zastoupení v ČR a vedle centrální kanceláře má v provozu několik technicko obchodních poboček v Praze a krajských městech.
Pro klíčovou pozici firmy, úzkou spolupráci a podporu country managera a činnost office koordinátora obsazujeme pozici:
ASISTENT/KA COUNTRY MANAGERA - zahraniční značka v ČR
Náplň práce
V uvedené pozici budete především podporou pro nejvyššího ředitele zastoupení, dále provozně-technického ředitele. Převezmete aktivity koordinace kanceláře.
V celkové náplni se budou objevovat činnosti:
kontakt s nadřízenou skandinávskou centrálou, využijete znalost angličtiny v psané i mluvené podobě
účastníte se přípravy, ale i osobně na některých obchodních schůzkách managementu
můžete být podporou některým kolegům obchodníkům pro překlady, úpravu reportingu apod.
zodpovídáte za zpracování interních předpisů, směrnic apod.
koordinujete práci některých back office kolegů
Jiné výhody
Pozice je vhodná pro samostatnou a organizačně zdatnou osobnost. Optimální je zralost pro schopnost jednání s kolegy i dalšími partnery napříč firmou. Nabízíme zázemí přední značky v oboru profesionálních technických služeb. Kvalitní ohodnocení. Zaškolení, předání agendy zajištěno. Optimální dojezd z lokalit Praha - Černý Most, 15 min. z metra, příp. Počernice.