Osobnostní předpoklady a dovednosti
O nás
Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, Executive search a komplexní řešení v oblasti HR.
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici HR Process Analyst/ Manager.
Co Vás na pozici čeká
- práce na HR projektech u našich stávajících klientů, rozjezd nových projektů
- účast při startu našich nových poboček a dohled nad fungováním stávajících ve smyslu spolupráce s klienty
- sledování obsazenosti volných pozic u klientů, marketingových kampaní, způsob vyhledávání vhodných kandidátů ke klientovi
- kontrola procesů a jejich zlepšování
- vyhledávání nedostatků a navrhování postupů pro jejich odstranění
- koučing a rozvoj podřízených zaměstnanců, koordinace
- práce pro několik poboček v oblasti Čech
- každodenní komunikace s managementem klienta a zaměstnanci
- analýza dat, práce s databází, nastavení reportingu a analýz
- nastavení komunikační matice, organizace pobočky
- analýza trhu práce, vývoje míry nezaměstnanosti, fluktuace, nemocnosti
Koho hledáme
- cílevědomou osobnost s drivem a energií, která nás bude zastupovat u klientů v Čechách s praxí v oblasti výrobních procesů nebo consultingu a optimalizace (praxe v těchto oborech podmínkou)
- komunikativního člověka, který má výborné analytické myšlení a schopnost navrhovat a prosadit u našich klientů to nejlepší řešení
- zkušenosti z personální agentury či z oblasti HR budou velkou výhodou - pokud nemáš - nevadí, rádi tě vše okolo HR naučíme
- proklientsky nastaveného kandidáta/ku s obchodním duchem, který má praxi v komunikaci s klienty
- člověka, který umí zanalyzovat stávající stav a ví jak optimalizovat procesy a zvýšit tak produktivitu podniku
- zaměření na vysokou úroveň poskytovaných služeb
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- smysl pro dodržování termínů, pečlivost
- pokročilá znalost MS Excel
- aktivní řidič
- člověka, který rád cestuje po Čechách 4 i 5 dní v týdnu
Co nabízíme
- různorodou práci v mezinárodní společnosti
- ocenění vašeho vlastního přínosu a know-how
- velmi konkurenceschopné finanční ohodnocení a zajímavé bonusy za dobře odvedenou práci
- služební vůz s možností využití i k soukromým účelům
- notebook a firemní telefon s tarifem k soukromému volání
- až 30 dnů volna ročně, možnost práce z domova a flexibilní pracovní doba
- měsíční příspěvek do Cafeterie, příspěvek na Multisport kartu, penzijní a životní připojištění, stravenková karta
- místo výkonu práce: práce na projektech a našich pobočkách v Čechách, stabilní pracoviště na centrále v Praze nebo na jakékoliv z našich poboček
Jdete do toho?
Zaujala Vás pozice Procesního manažera u nás v Randstadu? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis a my se s Vám rádi potkáme osobně v našich moderních kancelářích v centru Prahy.