Osobnostní předpoklady a dovednosti
Informace o pracovní nabídce:
Do výrobní společnosti v Brně aktuálně hledáme vhodného kandidáta na pozici nákupčího surovin. Oddělení nákupu má 4 členy- vedoucí nákupu, nákupčí obalových materiálů, nákupčí surovin, specialista obalů.
Pracovní doba:
PO-PÁ, 8:00-16:30 (možno začít dříve)
Náplň práce:
- řízení nákupu surovin
- zpracování plánu nákupu, hodnocení dodavatelů
- kontrola dodávek a stavu zásob materiálu
- každodenní komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli
- administrativa (kontrola faktur, komunikace s oddělením plánování, atd.)
- práce s interními databázemi – vkládání dat, aktualizace
- vyřizování logistických reklamací
- spolupráce napříč společností
- reporting
Co Vám nabízíme:
- zajímavé mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 100,- Kč, příspěvek 55% zaměstnavatel
- sleva na produkty společnosti – 50% sleva na výrobky
- Multisport karta
- pitný režim na pracovišti- minerálky Korunní, káva
Profil ideálního kandidáta:
- SŠ, Bc., VŠ vzdělání – ekonomika, logistika nebo podobné zaměření
- předchozí zkušenost v materiálovém a skladovém prostředí a logistice- minimálně 2 roky na obdobné pozici
- angličtina – písemná i mluvená komunikace- denní komunikace
- PC – MS Office – uživatelsky, zejména Excel, znalost programu Helios Green nebo podobného informačního systému
Další předpoklady:
- analytický a logický způsob myšlení
- schopnost pracovat samostatně, orientace na výsledky, snaha hledat řešení v různých situacích
- dobré komunikační a organizační schopnosti.
- proaktivní, flexibilní, schopný dodržovat termíny.
- podpora týmové spolupráce
- zákaznický přístup – rozumět vztahům mezi náklady, kvalitou a časem
Zaujala Vás tato pracovní pozice?
V případě zájmu prosím o zaslání Vašeho životopisu přes tlačítko "odpovědět".
Těším se na spolupráci.
Hezký den.
Michaela Špačková