Místo práce: Most (informace o místu práce: Most)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň vedoucí/m pokladní/m nové pobočky Möbelix v Jihlavě.
O ČEM JE TATO PRÁCE?
- O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíš 80% Tvého času, 20% na pokladně. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
- O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace.
- O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
- O němčině: Stačí, když se domluvíš na základní úrovni, vše ostatní se naučíš. Nic to není.
- O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.
Jiné výhody
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
- Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
- Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
- Během několikaměsíčního zaškolení nasbíráš zkušenosti na prodejnách v rámci naší sítě v ČR. Ke služebním cestám samozřejmě patří diety.
- V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
- Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
- Propracovaný systém školení.
- Káva zdarma, teambuildingové akce a zaměstnanecké slevy jsou jen malou ochutnávkou benefitů, na které se můžeš těšit.