Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá hutním materiálem, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativně-logistický pracovník.
Náplň práce:
* Komunikace se zákazníky
* Tvorba cenových nabídek a jejich obvolání
* Komunikace s dodavatelem, objednání zboží u dodavatele
* Zajišťuje logistiku, CMR
* Řešení reklamací se zákazníkem
* Spolupráce s příslušným obchodníkem
* Zápis nových zákazníků do systému
* Zapsání příchozí objednávky do systému
* Potvrzování objednávek a dodacích termínů
* Vystavuje objednávky, nabídky, faktury v programu HELIOS
* Zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti – občasně
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Znalost ČJ,AJ, případně RJ výhodou
* Znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, HELIOS výhodou
* Samostatnost a spolehlivost
Nabízíme:
* Práci v příjemném pracovním prostředí a v dobré lokalitě
* Odpovídající finanční ohodnocení, motivační složka – 30 000 fix + bonusy
* Až 5 týdnů dovolené
* Mobilní telefon a notebook
* Místo výkonu práce: PRAHA 6 Dejvická
* Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.