Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro prestižní mezinárodní společnost, hledáme komunikativního a přátelského kolegu, a to na pozici:
Referent/ka zákaznického centra Mladá Boleslav
Náplň práce
• náběr smluv - operativní leasing, úvěr, bezúčelové půjčky, pojištění
• sjednávání zaměstnaneckého financování pro zaměstnance
• příprava podkladů pro předání vozu
• kompletování a evidence klientských složek
• každodenní komunikace s klienty - osobní, telefonická, emailová
• práce s interními aplikacemi
Požadujeme
• SŠ
• AJ – na úrovni A2 a vyšší
• ČJ – podmínkou
• uživatelská znalost MS Office
• výhodou - praxe na administrativní pozici, zkušenosti s osobní komunikací s klienty
• velmi dobré komunikační schopnosti - přátelská osobnost
• pečlivost, velmi dobrá schopnost organizovat si práci
• schopnost spolupracovat v týmu
• zodpovědnost, samostatnost, orientace na klienta
Nabízíme
• skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• možnost kariérního růstu
• krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
• lokalita pracoviště MLADÁ BOLESLAV