Místo práce: Domažlice (informace o místu práce: Domažlice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Řízení a vedení týmu menšího počtu prodavačů
- Zajišťování spokojenosti zákazníka, poradenství zákazníkům
- Zabezpečení spokojenosti zaměstnanců - podílí se na náboru a výběru, zaškolování, podpora a další rozvoj
- Evidence docházky, plánování dovolené, schvalování dovolené, plánování směn na prodejně
- Objednávání zboží (včetně nestandardního zboží), přebírání zboží, tvorba Min-Max na prodejně
- Kontrola skladových zásob a výsledků inventur
- Odpovědnost za pokladní evidenci
- Kontrola vedení podkladů pro účetnictví a administrativních záznamů, evidence příjmu a výdeje zboží
- Odpovědnost za merchandising na prodejně - výzdoba, akciové letáky, správné rozmístění zboží
- Kontrola kvality a vzhledu prodávaného zboží
- Odpovědnost za čistotu a pořádek na prodejně a v jejím okolí
- Řešení stížností a reklamací
- Odpovědnost za řízení administrativy prodejny - email, komunikace s VO, komunikace s dispečerem, napříč odděleními společnosti
- Účast na dodavatelských a školících akcích
Jiné výhody
- 25 dní dovolené + 1 den “narozeninové volno”
- Stravenky v hodnotě 80,- Kč
- Příspěvek na ŽP / PP
- Odměny za životní jubilea
- Odměny za darování krve
- Slevy na produkty společnosti
- Jazykové vzdělávání