Místo práce: Praha - Chodov, Holušická 3 (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je servisní organizace Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.
Náplň práce:
Oblast účetně-finanční
• příprava (a včasné předávání účtárně) účetních podkladů AČRA MK a AČRA servis s.r.o.
• fakturace AČRA MK a AČRA servis s.r.o.
• vedení pokladen, hmotná zodpovědnost za stav pokladen
• úhrady schválených faktur došlých
• příprava mzdových podkladů
• komunikace s úřady – FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny ad.
Oblast provozní
• vedení komunikace za AČRA MK a AČRA servis s.r.o. z vnějšími subjekty, vyřizování korespondence a telefonátů
• sjednávání a organizace schůzek
• vedení zápisů z jednání, koordinace členů prezidia AČRA MK
• komunikace se členy AČRA MK
• organizační zajištění valných hromad, školení a dalších akcí
• součinnost při akvizicích nových členů
Oblast propagační
• sběr, redakční příprava podkladů pro ročenku
• psaní tiskových zpráv, komunikace s novináři
• příprava podkladů pro reklamní aktivity asociace
• správa obsahu internetových stránek
Oblast produkce akcí
• organizačně-technické zajištění všech činností souvisejících s jednotlivými akcemi pořádané AČRA MK a AČRA servis s.r.o. (Zlatá pecka, Digimedia,…)
• spolupráce při získávání partnerů akcí
• řízení komunikace
• uzavírání potřebných smluv
Jiné výhody
• HPP nebo poloviční úvazek s možností navýšení počtu hodin podle potřeby
• dobré pracovní podmínky
• flexibilní pracovní dobu
• možnost dalšího vzdělávání
• adekvátní finanční ohodnocení, výkonnostní bonusy
Místo práce: Praha - Chodov, Holušická 3
Termín nástupu: 1. 2. 2019
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 2. 2. 2019. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.