Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
Air Technology s.r.o. je výrobce a dodavatel klimatizačních systémů, které přispívají k práci a životu v příjemnějším a zdravějším prostředí, pro profesionální využití v průmyslu, zdravotních a datových centrech. Zájem zákazníků o služby a produkty v našem oboru roste a tak i my se rozhlížíme a hledáme nové kolegy do našeho týmu.
Náplň práce:
• odpovědnost za běh procesů v servisním oddělení – mj. dodržení plánu činností, organizace logistického zabezpečení, organizace partnerské sítě
• spolupráce s obchodním útvarem při získávání nových zákazníků servisu, vč. zajištění spolupráce na tvorbě cenových nabídek
• odpovědnost za dosahování parametrů finančního plánu
• rozvoj zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců
• zajištění účasti na auditech zákazníků, provedení interních auditů a auditů u subdodavatelů
Jiné výhody
• možnost dlouhodobého zaměstnání
• motivující finanční ohodnocení vč. možného podílu na zisku
• samostatnou perspektivní, odpovědnou práci a stabilní zázemí
• mobilní telefon, PC
• částečně individuální nastavení pracovní doby
• 2 dny sick days
Místo práce: Hodonín/Brno
Termín nástupu: po dohodě
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 21. 1. 2019. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.