Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro manažerskou pozici, pro agendu a odborné činnosti a koordinaci v oblasti správy areálu budov, pro dohled a vedení činností obsazujeme pozici:
MANAGER PROVOZU - SPRÁVY AREÁLU - office areály - velká značka
Náplň práce
Hlavní úkolem pozice a odpovědností je správný provozní a technický chod ve svěřených areálech objektech, komerčního office charakteru. Z role managera areálu máte odpovědnost k vlastníku objektu. Přispíváte z role manažerské k zabezpečení hladkého chodu prostor, obchodním výsledkům z pronájmu kanceláří a dalších komerčních prostor, po stránce technické.
Hlavními úkoly budou:
- sledování a vyhodnocení technického chodu budovy, funkce zázemí TZB apod.
- vyhodnocení, ve spolupráci s podpůrnými ekonomickými útvary, nákladů plánovaných a čerpaných pro technický provoz několika administrativních budov, komerčního rázu
- jednání s dodavateli, subdodavateli služeb pro stavební práce drobné či středně velké opravy areálu, dále služeb facility-úklid, bezpečnost apod.
- odborná spolupráce na obsahu obchodních smluv, připomínkování technických částí, odborného obsahu pro téma investice, přestavby apod.
- spoluúčast s Projektovým manažerem na jednáních u majitelů objektu apod.
- občasná komunikace s kolegy manažery dalších areálů v návrzích na společná témata, facility dodavatele služeb apod.
Jiné výhody
Nabízíme zázemí větší firmy, využití zkušeností v oblasti technické, správy areálů. Využití je pro kolegy s menší i střední zkušeností. Možnost dalšího rozvoje, včetně podpory jazykového vzdělávání. Hlavní pracoviště centrum. Firma má široký systém benefitů, podporu vzdělávání atd.