Osobnostní předpoklady a dovednosti
ASISTENT/KA (30.000 Kč)
Baví Vás administrativa, asistence, práce s daty? Nebojíte se nových výzev? Chcete získat přínosné zkušenosti z mezinárodní společnosti? Tato pozice je přímo pro Vás.
Pro našeho významného klienta, celosvětově známou společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici
ASISTENT/KA (lukrativní finanční ohodnocení)
Náplň práce
- aktivní podpora managementu společnosti
- příprava podkladů pro vyúčtování služebních cest
- organizace meetingů, jednání
- komunikace s externími dodavateli (vozový park, dodavatele, ...)
- párování faktur v interním systému
Požadavky
- SŠ vzdělání
- praxe na stejné pozici, případně obdobné (recepční, koordinátor, asistentka)
- PC MS Office, primárně Word, Excel, Outlook
- samostatnost, komunikativnost, pečlivost
- nutná znalost českého jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka
Nabídka
- bezkonkurenční finanční ohodnocení (30.000 Kč, případně dle praxe)
- vhodné pro absolventy s praxí (během studia, brigády, ...)
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- zajímavý balíček benefitů
- moderní prostředí, přátelský kolektiv
Jak se přihlásit
Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši odpověď, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.