Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Vytváří, aktualizuje a řídí marketingovou a komunikační strategii podniku s cílem podporovat pozitivní prezentaci podniku z pohledu jeho hospodářské, environmentální i společenské role,
• řídí a koordinuje realizaci marketingových a komunikačních plánů, tj.:
• reklamní i PR aktivity,
• propagaci podniku, výstavnictví a sponzoring,
• projekty budující vztahy s významnými cílovými skupinami (např. širší veřejností a mládeží, organizacemi ochrany přírody, občanskými sdruženími, orgány státní správy a samosprávy),
• komunikační nástroje, projekty a publikační činnost (např. internetovou prezentaci, podnikový časopis, sociální sítě, informační centra, tiskoviny, audiovizuální materiály apod.),
• v koordinaci s odbornými úseky řídí odpovídající projekty a nástroje interní komunikace,
• metodicky řídí lesní pedagogiku jako osvětovou a vzdělávací činnost v oblasti lesnictví ve školách a vzdělávacích centrech.
Jiné výhody
• kreativní, samostatnou a odpovědnou práci,
• odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností kandidáta, roční výkonnostní odměny,
• zázemí velké společnosti, systém benefitů (příspěvek na penzijní a životní pojištění, 5 týdnů dovolené, služební vozidlo i k soukromým účelům apod.).