Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete dělat?
---------------------
• Zajišťovat a koordinovat celý proces objednávání a nákupu produktů
• Vyhodnocovat požadavky (objednávky) na nákup, sledovat množství, ceny a termíny dodání
• Sledovat a zajišťovat proces plnění objednávek, dodržení termínu dodání, sledovat přijetí dodávky na sklad včetně zajištění všech potřebných formalit
• Zajišťovat potřebné dokumenty k dovezenému zboží, celní deklarace
• Vyřizovat objednávky zákazníků, sledovat jejich platební morálku, vyřizovat reklamace
• Organizovat eventy a propagační akce – spolupráce na tvorbě plánu, příprava a jejich organizační zajištění, realizace a vyhodnocení úspěšnosti
• Vedení databáze zákazníků (CRM)
• Reporting
Jiné výhody
Co Vám nabízíme:
----------------------
• Příležitost a prostor pro seberealizaci a odborný růst
• Samozřejmostí je služební mobilní telefon a notebook
• Příjemné pracovní prostředí, sehraný kolektiv a atraktivní produkty
• Hlavní pracovní poměr na jeden rok, s prodloužením na dobu neurčitou
• Občasné služební cesty i do zahraničí
• Místo výkonu práce Praha 1, Praha 3