Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: 45 000 - 80 000
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude náplní Tvé práce?
● Vyjednávání se zahraničními dodavateli o obchodních podmínkách
● Výběr a nákup zboží ze svěřeného portfolia produktů
● Spolupráce s kolegy, kteří jsou ve firmě odpovědni za obchodně & marketingovou strategii
● Účast na tematických výstavách a veletrzích
● Nastavování cen s ohledem na konkurenci
● Kompletní správa produktů v e-shopu a v informačním systému
Jiné výhody
Co Ti za to nabízíme?
● Možnost zdokonalit se a vyrůst v obchodu u TOP technologické společnosti
● Průměrný plat 45 000+, ale i vyšší - záleží na Tvých schopnostech
● Klid v kanceláři, ale ne stereotyp - občasné výjezdy k práci samozřejmě patří (např. účast na veletrzích)
● Flexibilní pracovní dobu - rád/a si přispíš? U nás můžeš začít pracovat klidně až po desáté
● Bonusový program - za víc snahy víc peněz
● Neformální prostředí a žádný škrobený dress code
● Kancelář typu open space, kde si všichni navzájem rádi poradíme
● Home office v případě potřeby
● Spoustu benefitů - 5 týdnů dovolené, sick days, flexi passy, stravenky v hodnotě 100Kč, příspěvek na penzijní pojištění atd.
● Samoobslužná restaurace u kanceláře
● Nástup ideálně v lednu, ale rádi se individuálně domluvíme
● Kancelář v Praze 10, 10 minut od metra
Vybuduj si kariéru tam, kde to má smysl a staň se součástí našeho týmu. Svůj životopis a motivační dopis nám zašli ve formuláři níže.