Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, českou společnost, která poskytuje kompletní služby pro automatizaci technologických procesů, hledáme vhodného uchazeče na pozici: Referent/ka nákupu.
Náplň práce:
objednávaní, příjem zboží a materiálů
vyhledávaní a komunikace s novými dodavateli
cenový monitoring, sledování dodacích termínů
sledování a vyhodnocování úrovně jednotlivých dodavatelů
agenda spojena s každodenním chodem kanceláře
Jiné výhody
práci v týmu s vysoce kvalifikovanými kolegy, kteří s Vámi budou sdílet své znalosti a zkušenosti, na projektech s nejmodernějšími technologiemi
profesní růst, jak finanční, tak znalostní
četné firemní výhody (stravenky v hodnotě 90,-Kč, 13. mzda, pět týdnů dovolené, příspěvky na penzijní připojištění a pojištění zodpovědnosti z výkonu povolání, jazykové vzdělávání atd.)
Termín nástupu:
Ihned/dle dohody
Místo pracoviště:
Mladá Boleslav