Místo práce: Jihlava (informace o místu práce: Jihlava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajištění všech činností administrativního a organizačního charakteru v rámci krajského ředitelství Jihlava.
• Zajištění všech činností administrativního, technického a organizačního charakteru souvisejících s chodem a činnostmi krajského ředitelství Jihlava, a to zejména běžné kancelářské práce, evidenci a archivaci korespondence, spisů KŘ ve stanovených termínech, veškeré organizace návštěv, porad a pracovních cest, zabezpečení včasného proúčtování a zaslání přijatých faktur k proplacení na Ř LČR a evidenci docházky zaměstnanců KŘ.
• Zodpovídá za peněžní hotovost v pokladně KŘ, za správné účtování všech výdajů a příjmů v hotovosti či za řádné vyúčtování veškerých záloh. Vedení evidenci zásob, drobného hmotného majetku.
• Zajišťuje na KŘ problematiku BOZP a PO.
• Zajišťuje žádoucí reprezentaci podniku a krajského ředitelství včetně agendy sponzorských darů a reklamních smluv.
Jiné výhody
• zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci,
• mzda dle kvalifikace kandidáta, roční výkonnostní odměny
• 5 týdnu dovolené
• systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, stravenky)
• pracovní doba 40 hodin týdně
• zkušební doba 3 měsíce
• doba určitá dle ZP, posléze doba neurčitá