Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro mezinárodní společnost, předního dodavatele dílů pro automobilový průmysl, hledáme vhodného kandidáta na pozici Customer Quality Assurance Hovoříte anglicky nebo německy a máte zkušenosti na obdobné pozici? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
* Vedení týmu oddělení péče o zákazníka (zákaznický servis a vzorkování k zákazníkovi)
* Komunikace se zákazníky (Škoda Auto, SAS Automotive, GM, Magna, Tomatex, GP Fischer)
* Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje plnění otevřených reklamací od zákazníků
* Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
* Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků, u kterých vyhodnocuje plnění stanovených cílů
* Připravuje podklady pro -Přezkoumání vedením, týdenní reporting a denní operativní porady
Jiné výhody
* Odměnu 10.000,- Kč po zkušební době, další odměna 10.000,- Kč po uplynutí půl roku pracovního poměru
* Zaměstnání na plný pracovní poměr ve stabilní a prosperující společnosti působící v automobilovém průmyslu
* Zajímavé finanční ohodnocení + zaměstnanecké benefity (13., 14. plat, vzdělávání, masáže, slevy atd.)
* 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Služební telefon