Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
budování zaměstnanecké značky a dobrého zaměstnavatelského jména společnosti na pracovním trhu a v médiích
využívání metod externího marketingu s cílem získat kvalitní spolupracovníky (personální inzerce v tisku nebo na internetu, kariérní mikrostránka, blogy o kariéře, sociální média, dny otevřených dveří, přednášky, prezentace společnosti na vysokých školách apod.)
využívání metod interního marketingu s cílem zamezit odchodům a zefektivnit retenci pracovníků (styl interní komunikace, vzdělávání, firemní akce, systém benefitů, výstupní pohovory, outplacement apod.).
všestranná optimalizace pracovních podmínek a zvyšování zaměstnavatelské konkurenceschopnosti
komunikace vize a poslání společnosti, smyslu její práce a jejího směřování s cílem upoutat pozornost lidí zvenčí i zevnitř na zaměstnavatelské kvality organizace.
Jiné výhody
HPP na dobu neurčitou
seriózní platové ohodnocení
zaměstnanecké benefity
profesionální a přátelský kolektiv
práce ve firmě s profesionálně zavedenými personálními procesy
příležitost získávat praktické i teoretické zkušenosti a rozvíjet se v oboru HR