Místo práce: Praha 4 - Braník (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost NEUMANN, spol. s r.o., specializovaná tuzemská společnost s 25 letou tradicí se zaměřením na výrobu a prodej střešních nosičů, autoboxů a dalšího autopříslušenství.
Náplň práce:
• mailová a telefonická komunikace s obchodními partnery
• přijímání a administrace objednávek v ekonomickém softwaru Pohoda
• zajištění ostatní administrativy spojené s chodem zahraničního obchodu
• prezentace společnosti na výstavách v ČR a v zahraničí
Jiné výhody
• zaškolení
• otevřený, mladý a přátelský kolektiv
• příjemné pracovní prostředí
• možnost seberealizace v samostatné, odpovědné a zajímavé práci
• finanční ohodnocení odpovídající vlastním výsledkům
• příspěvek na životní a penzijní pojištění
• sleva na firemní produkty
Místo práce: Praha 4 - Braník
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 11. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.