Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Obchodní a administrativní podpora stavbyvedoucích, pomoc při realizaci staveb
Zajištění výběrového řízení na subdodavatele, materiál a výrobky v souladu se směrnicí o nákupu.
Oslovení vybraných dodavatelů a subdodavatelů, vyjednávání podmínek spolupráce a zpracování jejich dokumentace.
Vyhotovení kalkulací víceprací, aktualizace rozpočtu ve fázi realizace stavby.
Příprava a evidence smluv a dalších dokumentů.
Vyřizování a správa objednávek, podpora fakturace.
Analýza trhu, vedení a aktualizace databází cen, dodavatelů materiálu, služeb.
Archivace obchodní dokumentace.
Jiné výhody
Různorodou práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
Možnost profesního a karierního rozvoje
Zajímavé mzdové ohodnocení
Služební telefon, služební notebook a automobil
Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb pracovníků jednotlivých oddělení
Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, systém Cafeterie, Multisport karta, odměny (roční, pracovní výročí)