HR/ZÁKAZNICKÝ SERVIS - ANGLIČTINA + FRANCOUZŠTINA

Nabídka pracovní pozice od 28. 3. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Currently, we are seeking qualified candidates for an HR Operations, Customer Service Representative to join global HR organization. This position is responsible for providing employee assistance (via phone, live chat, email) with inquiries related to Human Resources and related policies, procedures, and transactions using HR systems, service center technologies / knowledgeware within the HR Operations Center. Job description: ▪ Handle incoming phone calls, live chats and receive and process incoming work through a ticket management system ▪ Use procedures, policy manuals, knowledge management, and other reference materials to assist in answering and resolving employee/manager inquiries ▪ Communicate Human Resources and other related, policies, procedures, and government regulations ▪ Forward employee to functional specialists when in-depth functional knowledge is required ▪ Document all employee inquiries and issues ▪ Conduct frequent review of Frequently Asked Questions, policies, procedures to identify steps needed to answer customer inquiries ▪ Report unusual events

Jiné výhody

What can we offer to you? ▪ Motivating salary ▪ Friendly and multinational team ▪ Opportunities for professional development and career growth ▪ Nice atmosphere ▪ 25 days of vacation + 2 sick days ▪ Many company activities (massages, workshops, team-buildings) ▪ Relax room ▪ Start date immediately (1.10.2018 latest) ▪ Attractive location Brno-center

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
What we need? ▪ English + French advanced knowledge (corporate language) ▪ HR SSC experience is a great advantage ▪ Knowledge of other language (Polish, Italian, Dutch, German, ...) is an advantage ▪ Experience in customer service, call centers and in corporate environment is an advantage ▪ Good computer skills (Microsoft Office, in particular Excel, Word, and PowerPoint) ▪ Communication skills with a strong customer service attitude ▪ Ability to prioritize and multitask

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, IT, Zákaznická podpora

Lokality: Brno

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem...více

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

Kdy možné dát výpověď zaměstnankyni, která tráví část pracovní doby na internetových seznamkách?...více

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V každé druhé dosud neotevřené datové schránce se nachází dopis od finančního úřadu nebo...více

Partners Financial Services