Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: 25 000
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Veškerou administrativní agendu – budete připravovat podklady pro audity, obchodní smlouvy, zajišťovat reporting
• Kromě práce v kanceláři, kde budete zpracovávat data od klientů (zejména v excelu), také budete komunikovat s kolegy z realizace, auditory, obchodníky a budete jezdit i na schůzky ke klientům
• Pracovat na projektech – od přípravy, po koordinaci zaměstnanců a partnerů, po prezentaci výsledků těchto projektů
Jiné výhody
• Dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti
• Rozmanitou práci na zajímavých projektech a možnost podílet se na prestiži ambiciózní české společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv s úsměvem na tváři
• U nás můžete růst, dáme Vám příležitost a prostor pro osobní rozvoj – pořádáme různá interní školení atd.
• Nástupní mzda 25 000 Kč, po zapracování navýšení + pravidelné prémie
• Notebook, telefon
• Multisport kartu
• Nástup možný ihned
• Pracovní doba 8:00 -16:30 hod
• Kancelář: Praha 4 – Braník
Zašlete nám svůj životopis a detaily probereme po telefonu, či při osobním setkání :)