Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 20 000–35 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• práce s účetním systémem ABRA
• příjem, evidence a potvrzování objednávek od zákazníků a následná fakturace, zabalení a odeslání zboží
• příjem poptávek a jejich zpracování
• vystavení objednávek dodavatelům, sledování termínů dodávek
• příjem a kontrola zboží (počet, typy, případné poškození zboží nebo obalu)
• vyřizování zápůjček, evidence, kontrola termínů
• evidence a řízení skladových zásob, inventarizace skladu
• vedení pokladny
• kontrola emailové pošty
• kontrola pohledávek
• vyřizování firemní korespondence a korespondence s dodavateli v EN nebo DE
• veletrhy - příprava předmětů (papíry, tužky, katalogy, kelímky, občerstvení….) pro veletržní akce s ohledem na typ akce a dobu trvání
• recepce, starosto návštěvy
• občasné pochůzky-pošta nákupy občerstvení
• hospodaření s reklamními předměty, inventarizace, zajištění výroby, předání ORZ (OM)
• občasné překlady návodů a textů na web z AJ, DE
Jiné výhody
• možnost práce i na zkrácený úvazek po dohodnutou dobu po nástupu (dále upřednostňujeme plný úvazek)
• jistotu a zázemí prosperující firmy, která je na trhu od roku 2002
• odpovídající ohodnocení
• pracovní uplatnění i pro držitele průkazu ZTP
• příjemné pracovní prostředí v mladém týmu
• 5 týdnů dovolené
• pružná pracovní doba
• stravenky