Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 26 000–30 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zaměstnanec na této pozici má následující úkoly:
zajišťuje administrativní činnosti spojené s expedicí hotových výrobků, přijímá na sklad výrobky třetích stran, kontroluje dodávky dle dodacích listů a faktur, objednává přepravu, komunikuje s dopravci, koordinuje nakládku,
provádí kontroly správného počtu expedovaných kusů ve shodě s objednávkami, spolupracuje na inventurách, reviduje data v systému SAP (kmenová data, balicí instrukce, nastavení),
komunikuje s ostatními odděleními - zejména oddělením výroby, plánování a prodeje.
Jiné výhody
Práce ve velmi pěkném moderním prostředí, přátelská kolektiv, který poskytne novému kolegovi podporu v začátcích, potřebná školení, řada firemních benefitů