Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: práce na dohodu
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PRACUJTE TAM, KDE si navzájem pomáháme.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodila by se nám šikovná asistentka do oddělení nákupu - cukrovinky, která by ideálně mohla docházet denně na cca 4 hodiny - případně dle domluvy.
Co vás čeká
- zpracování různých přehledů a reportů
- zpracování podkladů pro listing sortimentu, komunikace s dodavateli
- zadávání dat o sortimentu do systému
- spolupráce/komunikace s ostatními odděleními včetně hypermarketů a logistického centra
- zpracování podkladů pro finanční účtárnu – fakturace aktivit, zpětné dobropisy
- zpracování ceníků pro naše letáky
Co nabízíme
- práci na DPP (DPČ) (období červenec - srpen)
- možnost využití stravovacího zařízení na pracovišti
- odměna 120 kč na hodinu
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá zaslat nám svůj životopis.