Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Telefonická a emailová komunikace se zákazníky (odběratelé) a logistickými partneri
- Řešení dotazů/ požadavků od zákazníků (dotazy k dostupnosti pneumatik, objednávky, logistika, reklamace)
- Správa objednávek, řešení možných alternativ, zajištění dodávek v požadovaném termínu
- Vytváření reportů, práce se systémem SAP
- Práce v menším týmu (7 lidí) podporující maďarsky, slovensky a česky mluvící zákazníky
Jiné výhody
- Práce v profesionální americké společnosti s rodinnou atmosférou na pracovišti
- Proces zaučení na pozici s velkou podporou kolegů a managerů
- Přístup k internímu e-learning systému
- Pracoviště Praha Brumlovka, v blízkosti metra C – Budějovická
- HPP, Smlouvu na dobu neurčitou
- Benefity zahrnující slevu na firemní výrobky, kafetérii, stravenky, občerstvení na - pracovišti, roční bonusy, dovolená 5 týdnů + 5 sickdays
- Pracovní časy od 7.30 – 16.00 nebo 8.30 – 17.00