Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Vyhledávání vhodných kandidátů dle požadavků klientů
* Práce s LinkedIN a dalšími databázemi
* Telefonické screeningy a osobní pohovory s kandidáty
* Komunikace s personalisty našich klientů
* Zjišťování oboustraných zpětných vazeb od kandidátů i klientů
* Osobní schůzky u klientů po celé ČR - podíváte se do zajímavých společností a zjistíte, jak se vyrábí např. letadlo, eskalátor, různé součástky aut apod.
* Administrativní práce - tvorba inzerátů, zadávání poptávek do databáze, tvorba reportů
Jiné výhody
Máš zkušenosti z prodeje a vedení lidí, ale chceš začít v novém oboru? Jsi zvyklý pracovat na výsledky a nechodíš si pracovní dobu jen odsedět? Chceš pracovat v moderních kancelářích v centru Brna, v ryze české společnosti, kde osobně budeš znát vedení firmy a vždy budeš mít možnost přijít s novými nápady? Pokud k tomu všemu jsi kamarádský typ a rád/a zajdeš po práci s kolegyněmi posedět:
přihlaš se do výběrového řízení na pozici:
HR KONZULTANTA (25 - 45.000,- Kč)
* Práci v moderní české společnosti v příjemném prostředí
* Fixní mzdu + měsíční odměny z plnění obchodního plánu
* Možnost rychlého kariérního růstu
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnosti home office
* Stravenky
* Příspěvky na vzdělávání
* Jazykové kurzy
* Dovolenou navíc dle odpracovaných let
* 5 Sick days za rok
* Příspěvky na penzijní připojištění
* Zdarma teplé a studené nápoje na pracovišti
* Notebook a telefon i k osobním účelům
* Firemní soutěže s hodnotnými výhrami
* Teambuildingové akce
* Dog friendly office
* Místo výkonu práce: Brno