Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Mzda: dohodou
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co Vás čeká?
- budete zajišťovat první stupeň servisní technické podpory
- evidovat, sledovat a řídit požadavky zákazníků od začátku do konce v rámci definovaného informačního systému
- zajišťovat odpovědi zákazníkům v kvalitě a potřebné rychlosti
- komunikovat a spolupracovat s partnery v rámci lokální a globální organizace Servisu
Jiné výhody
Benefity:
- 25 dní dovolené
- finanční příspěvek na dovolenou a na Vánoce
- systém kafeterie, ve které je daný počet bodů a zaměstnanec si volí benefity sám – poukázky (MULTI, Holiday, do optiky, do solné jeskyně), vitaminové balíčky, finanční příspěvek na jazykový kurz, očkování proti chřipce a klíšťové encefalitidě, rehabilitace atd.
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=engineering