Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, významnou společnost, která je spolehlivým dodavatelem staveb, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní / administrativa správa budov-vhodné i pro absolventy.
Náplň práce:
• Správa budov – administrativa, rozúčtování nákladů jednotlivých SVJ až po jednotlivé vlastníky
• Rozúčtování nákladů pro provoz nemovitostí
• Vedení účetnictví jednotlivých SVJ, nemovitého majetku
• Spolupráce s ekonomickým oddělením firmy, jednání s dodavateli médií (el. eng., plyn, teplo, aj.) a služeb, vedení pohledávek, komunikace s výbory SVJ, případně majiteli nemovitostí
Požadujeme:
• SŠ/VŠ ekonomického směru se znalostí podvojného účetnictví - vhodné i pro absolventy
• Výhodou praxe v oboru správy nemovitostí (rozúčtování nákladů na jednotlivé vlastníky, fond oprav, agenda SVJ, aj.)
• Výhodou znalost problematiky vč. legislativy – vyhlášek a nařízení vlády souvisejících se správou nemovitého majetku a SVJ
• Výhodou znalost rozúčtovacího software (WinDomy, nebo Domovník)
• Výhodou znalost některého účetního software, informačního systému (SAP, Kelwin, KelSQL)
• Komunikativní přístup, týmového ducha, rychlé učení se novým věcem, flexibilitu
Nabízíme:
• Zázemí stabilní české firmy, která je na trhu již 27 let
• Platové ohodnocení odpovídající náplni práce
• Práci ve zkušeném kolektivu, kde hledáme, jak to jde a ne jak to nejde
• Pracovní pozice (HPP) bude uzavřena na jeden rok se zkušební dobou 3 měsíce
• Stravenky
• Motivační prémie za dobře odvedenou práci
• Příspěvek na dopravu pro mimobrněnské uchazeče
• Místo výkonu práce: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!