Administrativní pracovník, referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu stabilního zaměstnání.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Pracovník oddělení faktur, který je pečlivý, spolehlivý, samostatný a je ochoten učit se novým věcem.
Co Vás čeká
Zajištění správného a včasného průběhu skenování faktur a procesů s touto činnosti spojených
- třídění a příprava dokumentů pro skenování
- zodpovědnost za správné a včasné naskenování faktur a dodacích listů
- práce s programy souvisejícími se skenováním faktur (skenování, optimalizace šablon, export dat)
- komunikace s příslušnými odděleními (finanční účtárna, kontrola faktur)
- kontrola správnosti naskenovaných dokumentů (verifikace)
- odvoz dokladů ke skartaci
- výkon práce na Chodově
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- zaměstnanecké slevy
- příspěvek na penzijní pojištění
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.