Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 18000 - 32000
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Kontakt s klienty, zodpovězení veškerých dotazů, které potřebuje vědět klient. Žádný prodej ani prodejní otázky.
• Samostatná administrativní činnost a práce s interními systémy
Jiné výhody
• HPP s pracovní dobou od pondělí do pátku - pracovní doba 8,5 h - postupné nástupy od 7:00, 8:00, 9:00 a 10:30 (střídá se po týdnu- směny jsou naplánované na měsíc dopředu)
• po jednom odpracovaném roce a prokázání 100% ovládání pozice je tu možnost částečného home ofiice
• Důkladné zaškolení na pozici, možnost kariérního růstu a rozvoje
• Zajímavé finanční ohodnocení, nástup 18 000 Kč, po zkušební době + 19 000 – 21 000Kč + 2 000Kč za netelefonní aktivity, po dalším zaučení až 28 000 – 32 000Kč (fixní mzda)
• Zázemí stabilní společnosti
• Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, školení, sportovní a kulturní akce
• Míso pracoviště Pardubice, nástup dohodou, možný IHNED