Místo práce: Teplice (informace o místu práce: Teplice)
Mzda: 19 000–25 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?
Většina směn začíná týmovou poradou a sdílením novinek. Před tím si ještě můžete připravit něco dobrého v plně vybavené kuchyňce. Šatna je samozřejmostí. Máte vlastní pracovní místo v rámci svého týmu a jako nováček sedíte blízko svého Team Leadera pro případ dotazů a podpory. Pracujete na pasivní infolince, jinými slovy mluvíte pouze s klienty banky, kteří volají Vám. Denně odbavíte zhruba 50 hovorů – dbáte na to, abyste klientovi zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se o jeho další potřeby a nabídli mu případně doplňkové služby. Za dobrou práci se můžete těšit na vyšší výplatu nebo výhru, jako třeba tablet nebo wellness víkend. Pracujete s obědovou pauzou a několika kratšími pauzami. Ty můžete kromě kuchyňky s jídelnou trávit v relax zónách hraním ping-pongu a fotbálku nebo povídáním s kolegy.
Jiné výhody
Nástupní fixní mzdou 15.000 Kč a příplatkem 4.000 Kč v době zaškolování
- Po zkušební době zajímavými měsíčními bonusy především za sjednání schůzek klientů s našimi bankéři na pobočce
- Mnoho dalších odměn za Vaši práci s klienty jako poukázky do shopping center, obchodů s elektronikou, na zážitkové pobyty aj.
- Další benefity – stravenky, 5 týdnů dovolené, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění, bankovní produkty za zvýhodněných podmínek aj.