Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Tachov
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V ČEM JE PRÁCE NA OBCHODNÍCH JEDNOTKÁCH SPECIÁLNÍ?
Jsme v přímém kontaktu s lidmi, pro které tohle všechno děláme. S našimi zákazníky. Každý den se staráme o jejich spokojenost. Snadno poznáme, že děláme svou práci dobře; spokojeného zákazníka nepřehlédnete.
JAKÁ BUDE VAŠE ROLE U NÁS?
- poskytovat zákazníkům informace
- vyřizovat zákaznické reklamace, potvrzovat záruční listy
- obsluha terminálu SAZKA
- přijímat, řešit a evidovat zákaznické stížnosti
- prodávat Tesco poukázky, vykupovat vratné obaly a prodávat tabákové výrobky
- zpracování hotovosti a nehotovosti v hypermarketu v rámci tržbové uzávěrky
CO UMÍTE A CO MÁTE ZA SEBOU?
- jste otevřený/á komunikaci se zákazníkem?
- jste odolný/á, samostatný/á a máte chuť přicházet s novými nápady?
- umíte si zorganizovat svůj čas a úkoly?
- rád/a spolupracujete s ostatními a dokážete vyjít kolegům vstříc?
- pracoval/a jste někdy s Wordem, Excelem a e-mailovou schránkou? Zkušenosti nemusíte mít velké, rádi Vás se vším seznámíme.
BUDETE U NÁS PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE:
- podporujeme kariérní růst
- podporujeme vzdělávání a rozvoj našich kolegů
- jsme společnost, která je ambiciózní a podporuje inovace
- využíváme naší síly pro dobrou věc
A MIMO JINÉ...
- umožňujeme časovou flexibilitu
- získáte slevu 10 % na každý nákup v síti Tesco (po 6 měsících)
- využijte až 6 dní rekondičního volna na základě počtu odpracovaných let
- využijte 1 den placeného volna navíc na doprovod dítěte na dětský tábor, ozdravný pobyt nebo na 1. den v první třídě ZŠ
- pořádáme sportovní a společenské akce
- odměňujeme loajalitu našich kolegů
a nabízíme i další výhody a benefity
Přijde Vám práce u nás zajímavá? Našli jste se v očekáváních, která máme?
Budeme rádi, když projevíte zájem. Stačí kliknout na tlačítko odpovědět.