Administrativní pracovník, referent, Administrator internetového obchodu, Expedient, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Brno-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Veškerému sortimentu a softwaru Vás naučí! Netřeba umět něco speciálního.
Stačí umět pracovat na PC, rozumět Excelu a umět pracovat s emaily. Budete se totiž starat o e-shop, kde Vás čeká zpracování objednávek.
Také osobní výdej zboží pár příchozím zákazníkům a expedice dopravcům bude na Vás.
V případě, že se toho sejde více, pomůže Vám Váš parťák – druhý referent s kterým budete sdílet kancelář tak jako Váš nadřízený, s kterým si rychle potykáte.
V neposlední řadě Vás čeká v průběhu dne také spousta krátkých telefonátů, jak od zákazníků tak především od obchodníků v terénu, kteří od Vás budou zjišťovat informace od rozměrů výrobku po stav zakázky.
Vzhledem k povaze výrobků, hledáme technicky nadané kandidáty/ky, co mají chuť do práce a nebojí se řešit různorodé záležitosti běhěm dne.
Díky spokojenosti zaměstnanců, tato stabilní firma hledá do svých řad jen málokdy.
Tak chyťte příležitost za pačesy!
Jiné výhody
Můžete využít anglických nebo německých jazykových kurzů, které máte hrazené firmou.
Budete také dostávat dotované stravenky, které můžete použít právě při společném obědě s dalšími z kanceláře. Pokud ovšem krabičkujete, máte zde samozřejmě kuchyňku s veškerým vybavením.
Pokud přemýšlíte nad penzijním připojištěním, tak příspěvek 500Kč od firmy máte jistý.
Navíc si můžete ovlivnit výši mzdy díky výkonnostní složce a v rámci výsledku firmy obdržet i 13.plat.