Administrator - French Speaker (Relocation Support)

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Administrative Worker, Official

Místo práce: Brno-město

Druh pracovního poměru: full-time

Termín nástupu: Asap

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Are you tired of customer service? Do you have experience with any CRM (Customer Relationship Management) systems? How about an administrative role with a occasional travelling to France? We have a great opportunity for a French speaker who is either based in Brno or would like to relocate here (relocation package available). Our client is a well-known American company with plenty of opportunities to progress to later on.

Responsibilities:
• Support the French Sales team in creating correct quotes by following EU guidelines and business definition
• Document pre-quote support
• Ensure month and quarter end quote pre-checks
• Change quote templates when required by business
• Test CRM Sales processes when required during releases or migration
• Support EU Sales users on general questions about Salesforce
• Business trips to France as necessary for performance of the position of Sales Support Administrator.

Jiné výhody

You can expect:
• Competitive salary
• Relaxed multicultural working environment
• 5 weeks of vacation, 3 sick days
• Flexible working hours
• Job related continuous training
• Pension and Life insurance contribution
• Health care program + private health care for free
• Language classes (Czech and English)
• Meal vouchers
• Multisport card
• Career progression opportunities
• Relocation reimbursement and assistance for candidates from abroad

Location: Brno, Czech Republic
Contract: Full-time
Working hours: Mon - Fri, 8 hours, flexible start between 8am and 10am
Starting date: Asap
Recruitment process: Phone, Video conference and/or Face to face

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Secondary with school-leaving examination

Znalosti

  • Language skills
    • French - Advanced (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Experience and understanding of a CRM system, ideally Salesforce.
• Fluent in spoken and written English and French
• Strong attention to detail.
• Ability to work under pressure, in particular at month end.
• Reliability to hit deadlines and Service Level Agreement.
• Multi-tasking and proactivity.
• PC literate (MS Office tools – Windows, Word, Excel, Outlook).
• Strong team player.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Brno-město

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services