Administrativní pracovník, referent, Telefonní operátor
Místo práce: Ústecký kraj
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: 02.04.2018
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Potom pro Vás máme nabídku práce, která by se mohla stát Vaším koníčkem. Hledáme novou posilu do 10 - 15 členného týmu odchozího volání, která spadá do útvaru Call centrum Teplice.
Vaším úkolem bude udržet v bance klienty, kteří se rozhodli s RB ukončit spolupráci. Spolupracovat při tom budete jak s pobočkovou sítí, tak s dalšími odděleními Raiffeisenbank.
Co budete na této pozici dělat?
* Každodenně kontaktovat naše klienty
* Hledat nejlepší řešení pro klienta podle jeho aktuálních potřeb
Jiné výhody
A co nabízíme my?
* Skvělou startovní pozici (případně návrat do pracovního procesu po rodičovské dovolené) v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku.
* Jistou fixní mzdu + motivující finanční ohodnocení.
* Jednosměnný provoz, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8:00 – 16:30.
* Pravidelné soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
* Pravidelné kurzy ZDARMA (komunikace, prodejní dovednosti po telefonu...).
* Přátelský a zkušený kolektiv a vedení - právě mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují nejvíce.
* Flexibilní benefity, které máte možnost sestavit si na míru (stravenky, příspěvky na volný čas, dovolená 5 týdnů, sick days, apod..)