Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 70 000–85 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše hlavní úkoly budou následující:
Kontrola a schvalování rozpočtů (roční plán a měsíční rozpočty), kontrolingové činnosti – reporty (odhoc na požadavky Top managementu, pravidelné), komunikace s ředitelstvím v zahraničí a lokální centrálou v ČR;
tvorba a vyhodnocení odchylkových a jiných adhoc analýz, tvorba ekonomických výkazů a reportů;
dohled nad přípravou účetních podkladů (faktur, měsíční i roční závěrky, dohandé položky, rezervy, účtování závazků);
schvalování PR/PO/Faktur/RM v rámci SAP schvalovacího procesu, spolupráce při vnitřním auditu a s auditorskými firmami při externím finančním auditu;
plánování operativy a nastavování procesů oddělení, dohled a řízení týmu (cca 12 lidí);
řízení nákladů a hledání řešení na úspory.
Spolupráce při nastavování cenových kvotací (nastavení cen pro zákazníka), finanční plánování – investiční akce + kalkulace ROI.
Spolupráce při uzavírání smluv s dodavateli investic. Komunikace se zákazníkem, spolupráce na projektech společnosti (za finanční oblast).
Jiné výhody
Manažerské místo ve velmi stabilní a stále rostoucí zahraniční společnosti. Odpovídající mzdové ohodnocení a řada benefitů. Služební telefon a notebook. Možnost dalšího profesního růstu - odborná školení podle Vašeho výběru.