Asistent, Recepční
Místo práce: Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: ihned
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Výkonná pozice administrativního a organizačního charakteru v sídle společnosti. Zabezpečuje činnosti spojené s chodem recepce - příjem a evidence návštěv, vedení záznamů o obsazení zasedacích místností, vedení kalendáře schůzek a jednání, evidence došlé a odeslané pošty, přepojování telefonických hovorů, zajišťuje kancelářské potřeby, občerstvení, vede evidence narozenin (zabezpečuje přání a dárky), STK aut, revizí elektronických zařízení v budově společnosti, zabezpečuje administrativní podporu manažerům společnosti, obchodní korespondenci, objednává obědy a jezdí pro ně, pochůzky a vyřizování po úřadech Brno. (např. FU, Katastrální úřad, daňová poradkyně,…)
Pozice je podřízena vedení společnosti.
Jiné výhody
• zázemí ekonomicky stabilní, prosperující stavební a developerské společnosti a obchodní společnosti
• práce na hlavní pracovní poměr se zkušební dobou 3 měsíců
• motivující mzdové i pracovní podmínky
• zavedený systém benefitů
• kvalitní nástroje k výkonu pracovní pozice
• možnost dalšího odborného rozvoje i kariérního růstu
• automobil ke služebním účelům, mobil i na soukromé užívání