Místo práce: Plzeň (informace o místu práce: Plzeň)
Mzda: 25 000–30 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás práce s lidmi? Máte zájem o mzdovou agendu? Chcete zpracovávat podklady pro mzdy a zároveň komunikovat denně se zaměstnanci?
Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
- vedení personální agendy
- vyhotovování pracovních smluv včetně dočasného přidělení
- zpracovávání a konsolidace dohod k dočasnému přidělení, prodlužování --platnosti daných dokumentů
- evidence pracovní neschopnosti, kontrola dočasné pracovní neschopnosti
- odpovědnost za včasné přihlášení cizích státních příslušníků na ZP a ÚP
- zajišťování potřebných reportů, analýz a statistik
- zpracování podkladů pro mzdy a fakturaci
- kontrola pracovních výkazů
- vedení pokladny a odpovědnost za správnost inventur pokladny
- příprava ročního zúčtování daní
Jiné výhody
- zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
- nástup IHNED či DOHODOU
- místo výkonu PLZEŇ (centrum města)
- zajímavé finanční ohodnocení
- 20 dní dovolené + 6 dní sick days
- stravenky v hodnotě 105 Kč
- telefon i pro osobní voláni, notebook
- příspěvek na jazykové kurzy, pravidelná školení, různé firemní akce
- multisport karta
- fajn kolektiv, který dokáže spolupracovat a drží při sobě
- po roce příspěvek na penzijní připojištění