Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Mzda: 18 500–22 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Za cílem podpory a zvýšení prodeje výrobků společnosti bude mezi vaše hlavní činnosti patřit:
- Práce v informačním a účetním software
- Udržování databáze zákazníků
- Zpracování faktur vystavených prodejci
- Zpracování inventur zásob prodejců
- Zpracování odvodů hotovostních plateb
- Příprava produktových karet pro maloobchodní sítě
- Příprava prodejních reportů, obratových bonusů, dobropisů
- Evidence docházky a stravenek
Jiné výhody
Nabízíme práci na plný úvazek, stabilní zázemí, výborný pracovní kolektiv a atmosféru rodinné firmy. Dále můžete počítat s tímto vybavením:
- mobil, notebook, kancelářské vybavení
Kromě toho vás u nás čekají další benefity společnosti:
- dovolená navíc podle počtu odpracovaných let
- osobní asistent ELA (v případě potřeby zdarma poradenství v oblasti psychologie, práva, financí a zdraví)
- hromadné pojištění odpovědnosti za škodu
- příspěvky na sňatek, k narození dítěte, narozeninové poukázky
- slevy na naše produkty a jídla
Teambuildingové akce jako Den rodiny a Vánoční večírek jsou samozřejmostí.