Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavním úkolem Vedoucího obchodního oddělení je kompletní vedení obchodního týmu a to jak po stránce plnění obchodního plánu, tak v oblasti, plánování, rozvoje a kontroly činnosti tohoto oddělení.
• vedení a řízení týmu pokrývající onsite servis výpočetní a komunikační techniky,
• řízení kapacit, motivace zaměstnanců,
• zodpovědnost za včasnost a správnost servisních prací,
• dodržování pracovních postupů, procesů a související dokumentace s cílem zajistit efektivní fungování týmu a následná zodpovědnost za jejich dodržování všemi členy týmu,
• zodpovědnost za plnění v rámci definovaných SLA, ať už směrem k zákazníkovi, nebo jiným divizím společnosti,
• reportování produktivity/utilizace týmu,
• vytvořit plán školení a školit členy týmu ke zvýšení jejich kvalifikace a znalosti
• vybudování dobrých vztahů a komunikace se zákazníky.
Jiné výhody
• perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu,
• pružná pracovní doba,
• školení měkkých i odborných dovedností, možnost certifikací,
• motivující finanční ohodnocení,
• systém zaměstnaneckých benefitů: služební vůz, notebook, mobilní telefon, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, možnost práce home office aj.