Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Obchodní manažer, Obchodní zástupce, Vedoucí právního oddělení
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• prodej produktů a prezentace firmy na předem připravených jednáních
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• správa zákaznického portfolia v daném regionu
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting
Jiné výhody
• pro zaměstnance mimo region Praha zajištěné ubytování ve firemním bytě v Praze
• perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandardní finanční ohodnocení
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže