Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník
Místo práce: Teplice
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
SPECIALISTA/KA PÉČE O KLIENTY S VYUŽÍTÍM ANGLICKÉHO JAZYKA
Rádi si povídáte a ještě raději v angličtině? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Co budete na této pozici dělat?
•Stanete se přítelem po telefonu pro zahraniční klienty
•Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
•Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
•Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Jiné výhody
A co nabízíme my?
•Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
•Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
•Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
•Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním neformálním příjemném prostředí
•Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
•Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)