Administrativní pracovník, referent, Archivář, správce rejstříku
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: práce na dohodu
Termín nástupu: 01.02.2018
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Oddělení Central Services přijme do svého týmu na podatelnu nové brigádníky. Pokud jste pečliví, spolehliví a láká vás práce v bankovnictví, budeme se těšit na vaši přihlášku do výběrového řízení.
Co budete na této pozici dělat?
•Zpracovávat příchozí a odchozí poštu (včetně scanování, frankování, přípravy pošty na pobočky, statistika
•Roznášet noviny a stahovat poštu z pater (ale schodů se nemusíte bát, k dispozici máme rychlé výtahy)
•Připravovat podklady pro fakturaci a objednávky, zakládání dokumentů do šanonů
•Vyřizování mailové a telefonnické komunikace agendy podatelny
•Plnění dalších úkolů na základě dispozic přímého nadřízeného
•8 hodinové směny maximálně 80 hodin/měsíc
Jiné výhody
*Brigádu v mezinárodní bance, která si zakládá na mezilidských vztazích a důvěře – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
*Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci
*Stravenky