Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pracovní náplň
samostatná administrativní a organizační činnost
spolupráce při přípravě podkladů pro jednání, tvorba nabídek prodeje (příp. pronájmu) nemovitostí, příprava propagačních a reklamních podkladů a akcí souvisejících s prodejem nemovitostí, podklady k aktualizaci webových stránek, archivace dokumentace,
příprava smluvních dokumentů k nemovitostem (kupní smlouvy, smlouvy o smlouvě budoucí, smlouvy o zřízení věcného břemene či jiných souvisejících s katastrem nemovitostí), agenda spojená s administrací prodeje nemovitostí
aktivní účast při jednáních vedených se zástupci Statutárního města Pardubice (stavební úřad, odbor majetku a investic) a Katastrálního úřadu v Pardubicích (zápisy změn do KN)
vedení obchodních jednání o poskytovaných službách s nájemci a vlastníky v průmyslové zóně SemtinZone, evidence klientů, zápisy z jednání, operativní řešení požadavků klientů (vlastníků, nájemců)
Požadujeme
SŠ nebo VŠ vzdělání technického/ekonomického směru,
znalost práce na PC (MS Office), Lotus Notes výhodou,
řidičský průkaz skupiny B,
znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, zákona č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) výhodou,
znalost AJ výhodou
schopnost vést obchodní jednání,
výborné komunikační schopnosti, flexibilita, asertivní jednání,
vysoká míra samostatnosti a odpovědnosti
Nabízíme
jistota stabilního zaměstnání v prosperující společnosti
teplé obědy za 19 Kč (v ceně: hlavní jídlo, polévka, dezert/ salát)
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění až do 500 Kč/ měsíc
multifunkční volnočasová poukázka UNIŠEK+ v hodnotě 1.500 Kč/ ročně
zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich blízké
zvýhodněné rekondiční a zážitkové pobyty
zvýhodněné ceny produktů skupiny AGROFERT, a. s.
zaměstnanecké akce a další atraktivní benefity
možnost dalšího vzdělávání (např. kurzy anglického jazyka, odborného vzdělávání a další)