Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 10 000–30 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na co se můžete těšit:
• pokud už máte z call centra praxi, je to určitě fajn, pokud ne, nemusí to být překážkou v naší spolupráci, rádi Vás vše potřebné naučíme
• na samotnou práci budete mít k dispozici své pohodlné pracovní místo s dostatkem osobního prostoru kolem sebe
• zkušení nadřízení, kteří o fungování call centra vědí úplně všechno a ochotně Vám s čímkoli vždy poradí
• při telefonování to nebude žádný stereotyp s 1 typem hovorů, budete vyřizovat hovory příchozí i odchozí, s budoucími i stávajícími klienty, s obchodními zástupci
• naučíte se vyřizovat požadavky klientů přes e-mail i on-line chat
• aby to nebylo jenom o telefonování, bude dostatečný prostor i pro pravidelné zpětné vazby pro váš rozvoj
Jiné výhody
Pokud zahájíme spolupráci, získáte:
• nadstandardní měsíční mzdu v oboru - nástup 18.000,- fix, po ZD 20.000,- Kč + měsíční odměny
• práci, kterou Vaši nadřízení vždy kvalifikovaně ohodnotí a ocení
• možnost úvazku na 6 nebo 8 hodin denně
• pohyblivou pracovní dobu, tzn. do práce můžete přijít ráno, dopoledne nebo na odpolední směnu
• pevnou složku odměny a také možnost přivydělat si vlastní šikovností ještě něco navíc
• praxi ve společnosti, které se na finančním trhu dlouhodobě daří
• nefinanční benefity jako stravenky v hodnotě 90,- Kč (již ve zkušební době), týden dovolené navíc (tedy 5 týdnů placeného volna), 3 dny placeného zdravotního volna, dárky při jubileích a výročích, pravidelné společenské akce pro zaměstnance, letní a vánoční večírky, neomezený pitný režim ZDARMA (voda, káva, mléko, čaj), ad....