Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Tvojí náplní práce bude:
- Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
- Řešení přání nejen našich partnerů, ale i koncových zákazníků.
- Prostřednictvím telefonu, emailu a chatu budeš komunikovat s našimi zákazníky a naplňovat jejich přání a potřeby…prostě chceme, aby u nás byli spokojeni. :).
- Práce v interním systému.
- Komunikace napříč celou společností.
- Spolupráce s adminkami, obchodníky atd..
Jiné výhody
Oceníme tě nejen penězi:
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu.
- Moderní a vzdušné pracoviště na Praze 4 - Pankrác s vlastní terasou a relax zónou.
- Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace, využití nových a kreativních nápadů.
- Možností kariérního růstu - u nás to myslíme vážně. :)
- Neustále tě budeme zdokonalovat a starat se o tvůj rozvoj, a to především prostřednictvím práce se supervizorkou týmu.
- Benefity v podobě „Cafeteria“ systému - vstupenky do divadla, pobyty, wellness víkendy, gastro adpod....v hodnotě 10 000,-/rok.