Zákaznický servis - operátor/ka (junior/ka), 30-45 000 Kč

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků

Místo práce: Brno-město, Brno-venkov

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jak si Vás představujeme?
- máte aktivní zkušenost s obchodem a komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně řešit požadavky klientů
- nedělá vám problém pracovat na více projektech současně

Hledáme aktivní, samostatné a pracovité kandidáty s aktivním zájmem o oblast zprostředkování - investice, FOREX, burza apod. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti tohoto zprostředkovatelského servisu, a s možností z toho vyplývajících nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.

Kromě velmi důkladného zaškolení klient nabízí také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…

Jiné výhody

Co Vám můžeme nabídnout?
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
- různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 30-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání - zdarma
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: středoškolské bez maturity
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: středoškolské s maturitou, nástavbové/vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské II. stupně, student vysoké školy, vysokoškolské I. stupně

Požadovaná praxe

  • Pozice je vhodná pro absolventa

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co bychom si chtěli přečíst ve Vašem CV?
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst v rámci společnosti
- min. uživatelskou znalost práce na PC
- flexibilitu, komunikativnost
- schopnost týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
- a ideálně nástup ihned, ale rád na Vás klient počká

Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete kontaktováni naším kolegou na straně našeho klienta pro sjednání osobní schůzky přímo u klienta.

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services