Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Po zaučení kompletní starost o obchodní aktivity společnosti a zařazení na pozici "OBCHODNÍ MANAGER" (počítáme, že do 4 měsíců na 100 %).
- 30 % komunikace se strategickými klienty kanceláře a dojednávání obchodů s nimi.
- 25 % řízení práce týmu lidí: příprava a kontrola práce, vysvětlování, vedení, řešení klientů, se kterými si Vaši lidi neporadí, nástup lidí do týmu, školení.
- 25 % kontrola aktivních obchodů společnosti, nastavování strategie, provedení zakázky s obchodníkem, kontrola provádění nastavených strategií, u nováčků školení, zaučování, náběr nových obchodníků.
- 10 % řízení a zvětšování obchodních aktivit kanceláře, drobná administrativa a další.
Jiné výhody
- NESTANDARDNÍ MOŽNOST, JAK SE ČERSTVÝ ABSOLVENT A NOVÁČEK POUZE SVOU CHUTÍ A TALENTEM DOSTANE NA VYSOKOU POZICI.
- Ano, nabízíme také benefity, ale o těch si myslíme, že nejsou pro člověka, kterého hledáme prioritou, máme stravenky, máme dovolenou, máme počítače a mobil by se u nás také našel.